На допомогу вчителю

План конспект
уроку фізичної культури
в 7 класі
Тема: Баскетбол
Завдання уроку
1. Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку;
2. Продовжувати удосконалювати різновиди ведення м’яча і обведення перешкод;
3. Рухливі ігри та естафети.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі.
Хід уроку
№ п/п
Зміст уроку
Дозування
Хід уроку
І
Підготовча частина
12 хв
Фронтальний метод
1.
Шикування
1хв
За командою учні стають вздовж бічної лінії.
2.
Привітання
20сек
На вітанні учні разом і чітко відповідають.
3.
Рапорт
30сек
Направляючий або фізорг здає рапорт.
4.
Повідомлення завдання уроку
30сек
Довести у зрозумілій та доступній формі.
5.
Стройові вправи, ходьба різновиди ходьби:
- на носках руки на пояс;
- на п’ятках руки за голову;
- в напів присяді руки за голову;
- в повном присяді руки на коліна;
- приставним кроком лівим правим боком в стійці баскетболіста.


по 20м

Вправи виконуються за сигналом викладача і під його рахунок. Звернути увагу на чіткість виконання команд, вправ, виправляти допущені помилки. Звернути увагу на положення рук, тулуба, ніг та контроль учнів за своєю поставою.
6.
Повільний біг. Різновиди бігу.
40м
Під час бігу слідкувати за диханням. По закінченню привести дихання у відносно спокійний стан.

1.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки на пояс: 
1-4 – колові оберти головою вліво;
5-8 – те ж в іншу сторону.

6 - 8 раз
Звернути увагу на правильне положення ніг. Показ вправи повинен бути дзеркально правильним, пояснення зрозуміле, чітке.

2.В.п.- середня стійка ноги нарізно, права рука вгорі ліва в низу пальці стиснуті в кулак:
1-2 – пружні відведення рук назад;
3-4 – теж саме зі зміною положення рук .
6 -8 раз
Звернути увагу на пряме положення рук під час виконання вправи.

3.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки до плечей:
1-4 – колові оберти рук в плечовому суглобі вперед;
5-8 – теж саме в іншу сторону.
6 - 8 раз
Вправа виконується з максимальною амплітудою. Намагатися своєчасно виправляти допущені помилки.

4.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки  в сторону:
1-2 – пружні відведення рук в гору;
3-4 – теж саме з відведенням рук в сторону.
6-8 раз
Слідкувати за темпом виконання вправи.

5.В.п. – середня стійка ноги нарізно:
1- нахил вліво;
2- в.п.;
3- 4 – теж саме в іншу сторону.
16р
Амплітуда руху максимальна, темп повільний.

6.В.п. – середня стійко ноги нарізно, руки на пояс:
1- нахил до лівої;
2- нахил в перед;
3- нахил до правої;
4- в.п.
6 - 8 раз
Змінювати положення рук під час виконання вправи.

7.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс:
1-4 – колові оберти тулубом вліво;
5-8 – теж саме в іншу сторону.
4 - 6 раз
Вправа виконується з максимальною амплітудою.

8.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс:
1- присід руки в перед;
2- середня стійка ноги нарізно, руки за голову;
3- присід руки в перед;
4- в.п.
6 - 8 раз
Звернути увагу на рівне положення спини.

9.В.п. – присід на правій ліва в сторону на п’ятку, руки в перед:
1-2 – перекат з правої на ліву;
3-4 – в.п.
6 - 8 раз
Змінювати положення рук під час виконання вправи, звернути увагу на контроль учнів за поставою.

10. В.п. – вузька стійка ноги нарізно, руки в низу пальці переплетені долонями до низу:
1- випад правою руки в гору;
2- в.п.
3-4 – теж саме з іншої ноги.
4 - 6 раз
Звернути увагу на чіткість виконання вправи.

11.В.п. вузька стійка ноги нарізно, права рука в горі ліва в низу пальці стиснуті в кула:
1-8 – зміна положення рук в стрибках навколо своєї осі вправо;
9-16 теж саме в іншу сторону.
2 - 3 р.
Слідкувати за поставою.

12.В.п. – о.с. 
1-2 – руки через сторону в гору;
3-4 – в.п.
2 - 3 р.
Відновити дихання у відносно спокійний стан.
7.
Спеціальні бігові вправи:
- біг з високим піднімання стегна;
- стрибок на кожен крок;
- стрибок у кроці;
- стрибок на кожні два кроки.





Звернути увагу на правильність і чіткість виконання вправи.
Потоковий спосіб
Дистанція 2 кроки, спина нахилена вперед.
Слідкувати за інтервалом та технікою
II.
Основна частина
30хв
Груповий метод, почерговий і поперемінний спосіб виконання.
1.
Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку.
Перешикувати учнів у чотири колони для проведення вправи.
1. Кидок м’яча в кошик з подвійного кроку.
2. Кидок м’яча в кошик після ведення і подвійного кроку з різних сторін щита
3 Кидок м’яча в кошик після ведення і подвійного кроку однією рукою знизу.
4. Кидок м’яча в кошик після передачі і подвійного кроку однією знизу.
10хв




2 хв

2хв


3хв


3 хв
Перешикування відбувається за командою вчителя.
Звернути увагу, що м’яч потрібно зловити під крок правою ногою (якщо правша) і навпаки.
2.
Ведення і обведення перешкод.
1. Ведення у рівномірному темпі правою і лівою рукою;
2.Ведення м’яча з прискоренням  до 10 м;
3. Ведення м’яча із зміною висоти відскоку від підлоги;
4. Ведення по вісімці;
5. Обведення учнів протилежної колони;
10хв

2хв

2хв

2хв

2хв
2хв
Особливу увагу слід звертати на розвиток почуття ритму, вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем. Рух виконується вільно, невимушене, м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення.

Естафета: «Хто швидше»
Мета: продовжувати удосконалювати ведення м’яча і передачу від грудей. Виховувати почуття колективізму.
Інвентар: баскетбольний м’яч.
Місце проведення:спортивний зал.
Учні розташовані в три колони по одній лінії. Кожна команда вибирає капітана команди. Назву обирає вчитель.
Хід естафети:
За сигналом направляючий кожної команди швидким рухом виконуючи ведення м’яча пересувається по прямій на15 м і на10 м в протилежну сторону де виконує передачу м’яча від грудей наступному учаснику. Естафета вважається завершеною коли всі учасники команди виконали дії направляючого і підняли руки в гору.
10хв
Розпочинати за сигналом,
за лінію старту не заступати,
передачу виконувати від грудей,
забігати за 15-ти метрову лінію обов’язково.
III.
Заключна частина
3 – 5хв
Фронтальний метод, метод слова. Одночасний спосіб виконання.
1.
Шикування
1хв
За командою вчителя.
2.
Підведення підсумків уроку.
1- 2хв
Обговорити головні допущені помилки, виявити кращих учнів на уроці.
3.
Задати домашнє завдання.
1 хв
Імітація подвійного кроку.
4.
Організований вихід із спортивного залу.
1 – 2хв
За командою вчителя.

План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для учнів 5-го класу.

Тема уроку: Футбол.
Завдання уроку:

1. Закріпити передачу м’яча внутрішньою стороною стопи.
2. Повторити зупинку м’яча підошвою.
3. Ознайомити з технікою фінт „відходом” з переносом ноги через м’яч.
4. Сприяти швидкісної-витривалості
Інвентар: футбольні м’ячі, ворота, фішки.
Місце проведення: спортивний майданчик(або зал).
Тривалість уроку: 45 хвилин.

пор.
зміст уроку
дозування
організаційно-методичні вказівки
І. Підготовча частина (11-13 хв.)
1
Шикування, привітання, рапорт, повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці.
1 хв.
У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд.
2
Футбол підкорив серця багатьох людей своєю доступністю і простотою, тому що в футбол може грати кожний. Кожний 25-й житель Землі активно грає в фут­бол — це 240 млн. людей, із них 20 млн. — жінки. До ре­чі, в Китаї жінки грали в футбол вже 2 тис. років тому. Футбол — це буря емоцій від захоплення до повного роз­чарування. Інтерес до футболу настільки високий, що лю­ди придумують все нові й нові види цієї гри. У деяких країнах створили навіть свій особливий футбол — амери­канський, австралійський. Проводиться навіть чемпіонат світу з футболу для роботів. Є багато знаменитих футболь­них клубів, гра яких захоплює болільників
Які європейські футбольні клуби ви знаєте? А хто знає футбольні клуби України? (Футболісти, які демонструють найвищу техніку, відмін­ну фізичну підготовку, стають національними героями.
Яких відомих футболістів ви знаєте?!
А зараз проведемо розминку справжніх футболістів. Це значить, що треба особливу увагу приділити підготовці тих м'язів і частин тіла, на які припадає основне наван­таження
Які це м'язи і частини тіла?

Протягом бесіди діти відповіда­ють на запитання вчителя
4
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем в русі


1. Ходьба на носках, м'яч унизу:
1 — м'яч вперед; 2 — вгору; 3 вперед; 4 — в. п.

2. Ходьба на п'ятках, м'яч за голову:
1 — м'яч вперед; 2 — в. п.; 3 4 — те саме
3. В. п. — ходьба, м'яч перед грудьми:
1 нахил вперед до правої ноги; 2 — в. п.; 3 — 4 — те саме, до лівої
4. В. п. — нахил уперед, м'яч біля правої ступні: 1 —4 — ходьба випадами, м'яч кистю котимо між но­гами, «вісімкою»
5. Ходьба в повному присіді, м'яч вперед
6. Стрибки в повному присіді, м'яч за голову
7. Стрибки приставним кроком правим боком, колові оберти м'яча вправо
8. Те саме, лівим боком
9. Біг з високим підйомом стегна, м'яч вперед
10. Біг з закиданням гомілок вперед, м'яч за голову



11. Ходьба, відновлюючи дихання.

В обхід, у колону по одному, з м'ячем у руках. Руки прямі, дис­танція один крок один від одного
Фронтальний метод


М'ячем дістати до носка правої, лівої ноги

Дистанція два кроки
Глибокий випад

Спина і руки прямі
Спина пряма




Руки прямі, при кожному кроці коліно торкається м'яча, з максимальною частотою і
амп­літудою



5
Загальнорозвивальні вправи на місці з м’ячем, м’яч у руках
1. В. п. о. с, м'яч унизу: 1 нахил голови вперед; 2 — те саме, назад; 3 4 те саме, вправо, вліво
2. В. п. о. с, м'яч перед собою:
1 підкинути м'яч перед собою вгору, плеснути в до­лоні перед собою, за спиною, спіймати м'яч; 2 — те саме
3. В. п. ноги нарізно, м'яч угору:
1 коловий оберт тулуба праворуч; 2 — в. п.; 3 4 те саме, ліворуч
4. В. п. о. с, м'яч унизу:
1 випад правою вперед, м'яч покласти на підлогу;
2 в. п. без м'яча; 3 — 4 те саме, з лівої ноги, взяти м'яч
5. В. п. упор сидячи, права нога в сторону: 1 —4 — стрибком зміна положення ніг
6. В. п. — те саме, права нога назад: 1 —4 — стрибком зміна положень ніг
7. В. п. м'яч між ногами, руки на пояс1 — стрибок уперед; 2 — в. п.; 3 — 4 — те саме, ліворуч, праворуч
8. Те саме, по два стрибки.



з максимальною амплітудою

М'яч підкидати не дуже високо



Руки прямі










3 опорою на м'яч

Нога пряма
6
Спеціальні вправи футболіста для контролю м’яча
1. Наступити на м'яч зверху правою ногою, котити його
вперед-назад стопою
2. Те саме, лівою ногою
3. Те саме, але котити ліворуч-праворуч перед собою правою ногою.
4. Те саме, лівою ногою.
5. Те саме, навколо себе ліворуч, праворуч.


7. Імітувати „фінт” з нерухомим м’ячем.

Перешикування в колону по два.

Невеликим поштовхами, стопу від м’яча не відривати






Правою, лівою ногою трохи відривати ногу від м’яча
Внутрішню, зовнішню сторони
ІІ. Основна частина (23-25 хв.)
1
Передача м’яча внутрішньою стороною стопи. Зупинка підошвою.

Поєднувати зупинки і удари по м’ячу без ведення.
2
Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи

ведення здійснюється несильними ударами по м’ячу правою, лівою ногою.
3
Фінт „відходом”














Заснований на несподіваній і швидкій зміні напрямку руху. Під час атаки суперника спереду застосовується ухід випадом. Набли­жуючись до суперника, на відстані 1,5—2 м від нього, поштовхом правої ноги виконується широкий випад ліворуч-уперед. Після реакції суперника і його переміщення у бік випаду слід різким поштовхом лівої ноги зробити крок праворуч. Зовнішньою частиною підйому правої ноги м’яч посилається праворуч-уперед Якщо суперник атакує ззаду, застосовується фінт «відходом» з переносом ноги через м’яч.
4
Естафети з елементами футболу
  1. Передача естафетної палиці.

2. „Злови м’яч”
Навпроти кожної команди на відстані 2-3 м стоїть капітан з м’ячем. За сигналам капітан виконує удар по нерухомому м’ячу з місця першому зі своєї команди, а той, зупиняючи м’яч підошвою, відбиває його капітану і біжить у кінець колони.

3. Обведення фішок



4. Удари на точність
Перший тримає м’яч. За сигналом перший ставить м’яч на визначену лінію і б’є по ньому у ворота. Біжить за м’ячем передае наступному, а сам стає останнім.


Замість палиці може бути м’яч.
Капітани починають після умовного сигналу.






3-4 фішки стоять одна від одної на відстані 3-5 м.


Шикуються на проти воріт
ІІІ. Заключна частина (4-5 хв.)
1
Шикування в одну шеренгу.


2



Рухлива гра „Клас”
По команді ”Клас” учні виконують вправи.


Хто помилився робить крок у перед
3
Підведення підсумку уроку.


4
Організаційний вихід зі спортивного залу.




План конспект
уроку фізичної культури
в 7 класі



Тема: Баскетбол
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі.
Хід уроку
№ п/п
Зміст уроку
Дозування
Хід уроку
І
Підготовча частина
12 хв
Фронтальний метод
1.
Шикування
1хв
За командою учні стають вздовж бічної лінії.
2.
Привітання
20сек
На вітанні учні разом і чітко відповідають.
3.
Рапорт
30сек
Направляючий або фізорг здає рапорт.
4.
Повідомлення завдання уроку
30сек
Довести у зрозумілій та доступній формі.
5.
Стройові вправи, ходьба різновиди ходьби:
- на носках руки на пояс;
- на п’ятках руки за голову;
- в напів присяді руки за голову;
- в повном присяді руки на коліна;
- приставним кроком лівим правим боком в стійці баскетболіста.


по 20м

Вправи виконуються за сигналом викладача і під його рахунок. Звернути увагу на чіткість виконання команд, вправ, виправляти допущені помилки. Звернути увагу на положення рук, тулуба, ніг та контроль учнів за своєю поставою.
6.
Повільний біг. Різновиди бігу.
40м
Під час бігу слідкувати за диханням. По закінченню привести дихання у відносно спокійний стан.
1.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки на пояс: 
1-4 – колові оберти головою вліво;
5-8 – те ж в іншу сторону.
6 - 8 раз
Звернути увагу на правильне положення ніг. Показ вправи повинен бути дзеркально правильним, пояснення зрозуміле, чітке.
2.В.п.- середня стійка ноги нарізно, права рука вгорі ліва в низу пальці стиснуті в кулак:
1-2 – пружні відведення рук назад;
3-4 – теж саме зі зміною положення рук .
6 -8 раз
Звернути увагу на пряме положення рук під час виконання вправи.
3.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки до плечей:
1-4 – колові оберти рук в плечовому суглобі вперед;
5-8 – теж саме в іншу сторону.
6 - 8 раз
Вправа виконується з максимальною амплітудою. Намагатися своєчасно виправляти допущені помилки.
4.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки  в сторону:
1-2 – пружні відведення рук в гору;
3-4 – теж саме з відведенням рук в сторону.
6-8 раз
Слідкувати за темпом виконання вправи.
5.В.п. – середня стійка ноги нарізно:
1- нахил вліво;
2- в.п.;
3- 4 – теж саме в іншу сторону.
16р
Амплітуда руху максимальна, темп повільний.
6.В.п. – середня стійко ноги нарізно, руки на пояс:
1- нахил до лівої;
2- нахил в перед;
3- нахил до правої;
4- в.п.
6 - 8 раз
Змінювати положення рук під час виконання вправи.
7.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс:
1-4 – колові оберти тулубом вліво;
5-8 – теж саме в іншу сторону.
4 - 6 раз
Вправа виконується з максимальною амплітудою.
8.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс:
1- присід руки в перед;
2- середня стійка ноги нарізно, руки за голову;
3- присід руки в перед;
4- в.п.
6 - 8 раз
Звернути увагу на рівне положення спини.
9.В.п. – присід на правій ліва в сторону на п’ятку, руки в перед:
1-2 – перекат з правої на ліву;
3-4 – в.п.
6 - 8 раз
Змінювати положення рук під час виконання вправи, звернути увагу на контроль учнів за поставою.
10. В.п. – вузька стійка ноги нарізно, руки в низу пальці переплетені долонями до низу:
1- випад правою руки в гору;
2- в.п.
3-4 – теж саме з іншої ноги.
4 - 6 раз
Звернути увагу на чіткість виконання вправи.
11.В.п. вузька стійка ноги нарізно, права рука в горі ліва в низу пальці стиснуті в кула:
1-8 – зміна положення рук в стрибках навколо своєї осі вправо;
9-16 теж саме в іншу сторону.
2 - 3 р.
Слідкувати за поставою.
12.В.п. – о.с. 
1-2 – руки через сторону в гору;
3-4 – в.п.
2 - 3 р.
Відновити дихання у відносно спокійний стан.
7.
Спеціальні бігові вправи:
- біг з високим піднімання стегна;
- стрибок на кожен крок;
- стрибок у кроці;
- стрибок на кожні два кроки.





Звернути увагу на правильність і чіткість виконання вправи.
Потоковий спосіб
Дистанція 2 кроки, спина нахилена вперед.
Слідкувати за інтервалом та технікою
II.
Основна частина
30хв
Груповий метод, почерговий і поперемінний спосіб виконання.
1.
Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку.
Перешикувати учнів у чотири колони для проведення вправи.
1. Кидок м’яча в кошик з подвійного кроку.
2. Кидок м’яча в кошик після ведення і подвійного кроку з різних сторін щита
3 Кидок м’яча в кошик після ведення і подвійного кроку однією рукою знизу.
4. Кидок м’яча в кошик після передачі і подвійного кроку однією знизу.
10хв




2 хв

2хв


3хв


3 хв
Перешикування відбувається за командою вчителя.
Звернути увагу, що м’яч потрібно зловити під крок правою ногою (якщо правша) і навпаки.
2.
Ведення і обведення перешкод.
1. Ведення у рівномірному темпі правою і лівою рукою;
2.Ведення м’яча з прискоренням  до 10 м;
3. Ведення м’яча із зміною висоти відскоку від підлоги;
4. Ведення по вісімці;
5. Обведення учнів протилежної колони;
10хв

2хв

2хв

2хв

2хв
2хв
Особливу увагу слід звертати на розвиток почуття ритму, вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем. Рух виконується вільно, невимушене, м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення.
Естафета: «Хто швидше»
Мета: продовжувати удосконалювати ведення м’яча і передачу від грудей. Виховувати почуття колективізму.
Інвентар: баскетбольний м’яч.
Місце проведення:спортивний зал.
Учні розташовані в три колони по одній лінії. Кожна команда вибирає капітана команди. Назву обирає вчитель.
Хід естафети:
За сигналом направляючий кожної команди швидким рухом виконуючи ведення м’яча пересувається по прямій на15 м і на10 м в протилежну сторону де виконує передачу м’яча від грудей наступному учаснику. Естафета вважається завершеною коли всі учасники команди виконали дії направляючого і підняли руки в гору.
10хв
Розпочинати за сигналом,
за лінію старту не заступати,
передачу виконувати від грудей,
забігати за 15-ти метрову лінію обов’язково.
III.
Заключна частина
3 – 5хв
Фронтальний метод, метод слова. Одночасний спосіб виконання.
1.
Шикування
1хв
За командою вчителя.
2.
Підведення підсумків уроку.
1- 2хв
Обговорити головні допущені помилки, виявити кращих учнів на уроці.
3.
Задати домашнє завдання.
1 хв
Імітація подвійного кроку.
4.
Організований вихід із спортивного залу.
1 – 2хв
За командою вчителя.

Завдання уроку
1. Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку;
2. Продовжувати удосконалювати різновиди ведення м’яча і обведення перешкод;
3. Рухливі ігри та естафети.

Комментариев нет:

Отправить комментарий